Skip to content

Jak reforma systemu opieki zdrowotnej może przynieść korzyści dzieciom i młodzieży

1 miesiąc ago

589 words

Medyczne i naukowe postępy zmniejszyły liczbę przypadków ostrych chorób wieku dziecięcego i śmiertelności wśród dzieci oraz zwiększyły pozytywne wyniki wielu poważnych chorób wieku dziecięcego; niemniej jednak zdrowie dzieci w Stanach Zjednoczonych jest obecnie niewystarczające. Wskaźnik umieralności niemowląt jest wyższy niż w 29 innych krajach, a Fundusz Narodów Zjednoczonych na rzecz Dzieci (UNICEF) plasuje Stany Zjednoczone na ostatnim miejscu wśród 21 krajów rozwiniętych pod względem zdrowia i bezpieczeństwa dzieci.1 Społeczność zdrowa dzieci oczekuje reformy służby zdrowia poprawa dostępu, zapewnienie koniecznych profilaktycznych i kompleksowych korzyści oraz rozwój inicjatyw jakościowych dla wszystkich dzieci i młodzieży za pośrednictwem domu opieki medycznej. Dom opieki medycznej to system kompleksowych, zorientowanych na rodzinę, odpowiednich pod względem kulturowym usług, dzięki którym zapewniona zostanie opieka nad wszystkimi dziećmi i młodzieżą, z odpowiednio ulepszonymi usługami dla osób ze specjalnymi potrzebami w zakresie opieki zdrowotnej. Wiele elementów ma zasadnicze znaczenie, jeśli reforma ma na celu zapewnienie odpowiedniej pomocy dzieciom i młodzieży. Nieubezpieczone dzieci w Stanach Zjednoczonych w 2008 r., Według stanu. Dane pochodzą z US Census Bureau.3
Brak ubezpieczenia wpływa na opiekę i wyniki.2 Na podstawie najnowszych danych spisu powszechnego w Stanach Zjednoczonych 7,3 miliona amerykańskich dzieci (9,9%) było nieubezpieczonych w 2008 roku. Stawki były bardzo zróżnicowane w poszczególnych państwach; odsetek dzieci, które nie miały pokrycia waha się od 3,4% w Massachusetts do 19,1% w Nevadzie (patrz mapa) .3 Pomimo przejścia ustawy o ponownym udzieleniu zgody na program ubezpieczenia dzieci (CHIPRA), 5 milionów do 6 milionów dzieci może pozostać nieubezpieczonych ze względu na wymogi kwalifikowalności i obecną recesję. Co więcej, CHIPRA wygasa w 2013 r. Ustawodawstwo dotyczące reformy systemu opieki zdrowotnej musi zapewniać powszechny zasięg obejmujący wszystkie dzieci i młodzież. Proponowane rozszerzenie zasięgu rodziny o członków rodziny w wieku do 26 lat wypełniłoby szczególnie kłopotliwą lukę ubezpieczeniową, a zakaz wykluczania osób, które mają wcześniej istniejące warunki, jest pożądaną korektą.
Aby zapewnić dostęp, ubezpieczenie zdrowotne musi zapewniać odpowiednią płatność dla usługodawców. Obecnie przeciętny państwowy program Medicaid płaci dostawcom w wysokości 72% stawek Medicare. Ta niska stawka płatności zmusza wielu dostawców do ograniczenia liczby pacjentów z publicznym zasięgiem, których akceptują. Rachunek zdrowotny brany pod uwagę w Izbie Reprezentantów (HR 3200) podnosiłby stawki płatności Medicaid do 100% stawek Medicare w ciągu 3 lat. W związku z tym dzieci, które są uzależnione od ubezpieczenia publicznego, znacznie zbliżyłyby się do dostępu do opieki zdrowotnej równej dostępowi dla dzieci posiadających prywatne ubezpieczenie.
Oszacowane możliwe do uniknięcia koszty, jeśli otyłość zmniejszy się do poziomu z 1998 r. Do 2023 r. Zapobieganie jest opłacalne, a profilaktyka w okresie dzieciństwa w takich stanach, jak otyłość i nadciśnienie pomoże uniknąć poważnej choroby w wieku dorosłym. Na przykład, przewidywano, że zmniejszenie częstości występowania otyłości do poziomu z 1998 r. Do 2023 r. Będzie miało poważne skutki zdrowotne i gospodarcze (patrz tabela) .4 Włączenie do reformy opieki zdrowotnej środków promujących zapewnianie opieki profilaktycznej bez współpłacenia, jak Narodowa inicjatywa Bright Futures zaleca, wraz z rozszerzeniem uprawnień do programu wczesnego okresowego przeglądu, diagnostyki i leczenia Medicaid, stanowiłaby dużą korzyść dla dzieci.
Wsparcie skoordynowanej opieki jest niezbędne dla optymalnego dostarczania opieki zdrowotnej
[patrz też: omułek nowozelandzki, lorafen ulotka, preparat do dezynfekcji powierzchni ]

Powiązane tematy z artykułem: lorafen ulotka omułek nowozelandzki preparat do dezynfekcji powierzchni